Tuesday, September 2, 2008

Minu suvi 2008

Ma käisin suvel vanavanemate juures. Seal oli vahva, toas olin ainult söömiseks. Muidu olin õues, mängisin korvpalli või jalgpalli. Sõpru oli seal 7-10. Vihmastel päevadel olin sõbra juures ja mängisin arvutimänge. Ma käisin ka kahel reisil, nimelt Belgias ja Horvaatias, seal oli tore, Horvaatias oli päikest, aga Brüsselis sai pissivat poissi ja muid asju näha. Käisin ka laagris, seal sai palju jalgpalli, kossu ja pinksi mängida. Enne kooli oli pidu ja suvel tähistasin 21. juuli ka sünnipäeva, isegi 2 korda, 1. kord laagris ja 2. kord maakodus sõpradega. Kaarte sai ka palju mängitud, vihmaga ja laagris muidugi, nagu tavaks ikka. Filmid olid mul igaöine tegevus, ereti õudukad, aga sellega kahjuks mu suvi lõppebki.

5 comments:

Rasmuse ajaveeb said...

Oli üksikuid kirjavigu, natuke liiga lühike, kuid muidu oli hea jutt.

silveri ajaveeb said...

liiga lühike.

uzilover said...

Liiga lühike

arles said...

Tere
Liiga lühike, aga hea jutt

Inga ajaveeb said...

Vaata üle uuesti kirjandi ülesehitus: sissejuhatus, kokkuvõte, lõikudeks jaotamine.
Oleks oodanud pikemat käsitlust.