Tuesday, March 10, 2009

Pildi sisse minek


7 päeva tagasi... Olin Moskva, Venemaa kohal, ründasin nende sati-panne, sõjaväebaasi jms tugevusega 1000000v.
Tundsin endas suurt jõudu, kuid kui ma olin kahjustanud koos oma sõbra maavärinaga kuskil 2 ja pool tundi, tuli päike koos tuttava tuulega ning ajas meid minema.

5 päeva tagasi... Olin Sofia, Rumeenia kohal, seekord saatsin enda lapsed, keravälgud korstendest sisse. Nad tegid väga palju kahju, kuskil 13 inimelu läks, majanduslikud kulud olid kuskil 2,000,000 dollarit. Pooleteise tunni pärast tuli tuul ja puhus mind minema.

2 päeva tagasi... Olin Kairo, Egiptuse kohal, seal ei teinud ma kahju, sest seal polnud midagi eriti kahjustada. Nii lahe oli, et inimesed mind nautisid ja imetlesid.

Hetkel... Olen Atlandi ookeani kohal, sisutühjalt, pole vahet kas tegutsen või ei, ainult lennukid saavad võibolla veidi kahju, muidu on mõttetu, loodan, et sõber tuul mind USA-sse puhub, seal on minu teada lahe koos maavärinatega idarannikul tegutseda.
Elage, siis hästi ja ärge kartke välku, siis ei tee ta sulle midagi.

No comments: